خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/09 - 12:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
خجسته با اشاره به تهدیدات نتانیاهو:

ایران به کوچکترین اشتباه رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع و کوبنده خواهد داد

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر نتانیاهو، گفت: در صورت کوچکترین اشتباهی، جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت، پاسخ قاطع و کوبنده به آنها خواهد داد.

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره تهدیدات اخیر نتانیاهو مبنی و اشاره تلویحی به محو ایران گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی که یک رژیم جعلی است محلی از اعراب ندارد اما این تهدیدات از این بابت قابل تامل است که چرا باید نخست وزیر یک رژیم جعلی بتواند این تهدید را به زبان بیاورد.



عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه سکوت مجامع بین المللی و برخی از کشورها باعث شده وقاحت و بی شرمی رژیم صهیونیستی به نهایت ممکن برسد تا آنجا که یک کشور بزرگ و قانونی مانند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.   



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت:همه جهانیان به توان بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند بنابراین خود صهیونیست ها نیز می دانند که تهدید کردن ایران، بلوف بوده و کوچک ترین اشتباه به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی می شود.



رژیم صهیونیستی بارها در برابر نیروی مقاومت شکست خورده است



خجسته در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود: رژیم صهیونیستی بارها در برابر نیروی مقاومت شکست خورده و حتی با وجود حمایت های فراوان از داعش، نیز نتوانست کاری انجام دهد، اما نخست وزیر رژیم کودک کش برای فرار از شکست ها با کمال وقاحت تهدید اتمی می کند.



وی ادامه داد: هرچند که نباید به حرف های پوچ صهیونیست ها پاسخ داد اما در هر صورت دشمنان بدانند که در صورت کوچکترین اشتباهی، جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت، پاسخ قاطع و کوبنده به آنها خواهد داد.  



عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، افزود: سازمان ملل متحد و تمامی کشورها باید به تهدیدات رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع دهند.



به گزارش خانه ملت؛ روزنامه «هاآرتص» به نقل از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشته است: «هر کس ما را به نابودی تهدید کند خودش را در خطری مشابه قرار داده است و به هیچ طریق به هدفی که تعیین کرده نخواهد رسید.»/



پایان پیام

  • کد خبر : 260128
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار